čtvrtek 21. července 2016

Tak trošku nestíhám :-)

Krásné čtvrteční odpoledne! 


          Nějak teď nemám na nic čas! Z práce domů, na zahrádku, využívám každé volné chvilky pro pobyt venku, čtu, připravuji se na roli tety a "opětstudentky" :-) Takže chodím na houby (moc jsem jich nenašla, tak jsem si udělala aspoň pár celkem pěkných fotek :-)) 
Pak procházky se psem a kocourem v patách a čtení večer před spaním  Má to někdo z Vás také tak? Že místo toho, aby měl v létě více času na čtení, tak ho není tolik jako v zimě? Já jsem s tím časem vážně úplně marná! Snad do konce týdne stihnu sepsat recenzi na knihu, kterou jsem dočetla a chystám se na recenzní výtisk od MOBY...
          


          Jak trávíte prázdniny Vy? Pracujete, brigádničíte nebo čtete a čtete? Já jsem teď dostala nabídku na točení videorecenzí, ale nepůjdu do toho...protože na to nemám a nebudu zkoušet něco, s čím si nejsem tak úplně jistá, stačí, že se snažím psát jak jen to jde (a zatím to moc nejde časově :-D) a jsem ráda za každou přečtenou knihu, její recenzi a reakce na ni. :-) 
          

Mějte se krásně a přeji více času na čtení :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Tvůj komentář :-)