čtvrtek 2. března 2017

Měsíční shrnutí

Dobré ráno vám všem, milí čtenáři!


Jelikož se nám měsíc opět přehoupl, tak jsem tady s novým měsíčním shrnutím.
V únoru se mi podařilo přečíst 5 knih a já jsem s tímto počtem vážně spokojená! 
Přeci jen času není tolik, kolik bych si představovala a učení mám až nad hlavu.:-)



1. Kendra Elliot - Pohřbení
2. Candace Bushnell - Jak zabít Moniku
3. D. M. Pulley . Mrtvý klíč
4. Jenny Stallard - Hledám chlapa do Vánoc
5. Sarah J. Maas - Skleněný trůn

Anotace: 
KDYŽ JSOU JIZVY NA DUŠI HLUBŠÍ NEŽ TY NA TĚLE…

Je tomu už osmnáct let, co se z lesa vynořil Chris Jacobs. Jediný ze školního autobusu plného dětí, které byly uneseny neznámo kam. Vyhublý, zmrzačený, bez vzpomínek na to, co se stalo.

Když se nyní najde masový hrob jeho spolužáků, jeden mezi nimi chybí – bratr reportéra Michaela Brodyho. Zoufalý novinář má jedinou možnost, jak odhalit pravdu: nalézt Chrise Jacobse, o němž ale nikdo netuší, kde by mohl být.
Neví to ani Chrisova sestra Jamie, která se rozhodne Brodymu v pátrání pomoci. Po Chrisových stopách se však nevydávají jen oni – odhalení pohřbených těl přiměje vraha, aby se i po tolika letech zbavil posledního žijícího svědka svého hrůzného činu…
Dokážou Michael a Jamie nalézt Chrise a přiznat jeden druhému, co k sobě cítí, dřív než bude pozdě?

4/5 Tahle kniha má v době obrovský potenciál. Já bych jen oddělila rovinu milostnou od té vyšetřovací! Jinak to byla naprostá pecka, ostatně jako všechny knihy od Mystery Pressu! 


                                                                                                                                                                  


Anotace:
Pandy „PJ“ Wallisová je uznávanou autorkou románů o Monice, mladé ženě na Manhattanu, které se staly předlohou série úspěšných filmů. Pandy by ale chtěla zkusit psát i něco jiného – historický román o lady Wallisové, jejíž portrét ji v rodinném sídle provázel celým dětstvím.
Jenže nakladatel a čtenářky mají zájem jen o Monicu, a stejně tak i chamtivý a zadlužený manžel Jonny, který už má plán, co s jejími honoráři udělat. Když dojde k požáru loděnice v rodinném sídle v Connecticutu, Pandy si náhle uvědomí, že má příležitost začít znovu...



3/5 Tak od téhle knihy jsem čekala něco víc! Musím se přiznat, že pro mě byla dost zklamáním, protože jsem čekala něco ve stylu Sexu ve městě, ale nejspíš se autorka chtěla "zbavit" právě této nálepky. Škoda, tahle kniha by mohla být o něčem jiném, než jen o velkých pitkách, ulítlých nápadech a nekonečném sebelitování...


                                                                                                                                                                  

Anotace:
ŽÁDNÝ TREZOR NEOCHRÁNÍ VAŠE NEJSKRYTĚJŠÍ TAJEMSTVÍ…
Rok 1978. Nad největší clevelandskou bankou, která spravuje peníze nejvlivnějších obyvatel města, se vznáší podezření z obrovských účetních podvodů souvisejících s bezpečnostními schránkami.
Neviditelná kancelářská myška Beatrice se shodou náhod dostane ke všem indiciím potřebným k odhalení obrovské sítě plné korupce, lží a krádeží zasahující do nejvyšších špiček městské hierarchie.
Kdo jiný, než dívka, jejíž jméno nikdo ani pořádně nezná, by mohl správně naložit s univerzálním „mrtvým klíčem“ ke všem schránkám a tajemstvím ukrytým uvnitř?

Rok 1998. Ambiciózní stavební inženýrka Iris dostane za úkol zakreslit plány budovy banky, která byla za záhadných okolností zavřena před dvaceti lety.
Interiér budovy připomíná časovou kapsli. Nábytek, dokumenty i veškeré vybavení zůstaly na svém místě, jako by se zaměstnanci měli každou chvíli vrátit. Když Iris v zásuvce stolu objeví záhadný klíč, myslí si, že ji čeká pouhé vzrušující dobrodružství.
Netuší, že právě roztočila smrtící kolotoč událostí, které vzápětí naberou prudký spád…

5/5 Tahle kniha si zaslouží všech 5 hvězdiček, protože byla skvělá! Nešlo se od ní odtrhnout a musela jsem číst a zvládla jsem ji za 3 dny! Vážně smekám klobouk před autorkou a jejím mistrným dílem!


                                                                                                                                                                  


Anotace:
Být věčně single je hrůza sama o sobě, natož být single a živit se psaním blogu o randění. Genie Havishamová pracuje v prestižním lifestylovém online časopise, a jelikož má za šéfku mrchu, dostane ultimátum: buď si najde přítele do Vánoc, nebo má padáka.

Začíná bláznivá pětiměsíční mise, na níž Genie marně hledá muže, se kterým by mohla chodit. Jako by nestačilo, že se musí pohybovat na minovém poli internetových seznamek, Tinderu a speed datingů, zaváže se také psát o každé schůzce příspěvek na blog, kde jí rapidně roste nejen počet fanoušků, ale i čtenost.
Jenže když se začnou rozsvěcet vánoční světýlka, zamyslí se Genie nad tím, jestli mezi všemi těmi příšernými schůzkami, občasnými dobrodružstvími na jednu noc a nečekaným návratem jejího „údajně polepšeného“ bývalého, náhodou nepřehlédla, co má přímo pod nosem…


4/5 "Hledám chlapa do Vánoc" byla přesně tou oddechovou knihou, kterou jsem chtěla! Příjemný děj, hlavní hrdinka celkem sympatická a dělá přesně ty samé chyby, jako my ostatní! Já jsem se v téhle knize našla. ;-)


                                                                                                                                                                  


Anotace:
Srdce z ledu. Vůle z oceli. Nelítostný boj začíná.

V temných a špinavých solných dolech Endovieru si doživotní trest odpykává osmnáctiletá dívka. Celaena byla od dětství trénovaná k jednomu jedinému úkolu – stát se tím nejlepším zabijákem na světě, rychlým, tichým, neodhalitelným a všehoschopným. Ale udělala chybu. Nechala se chytit.

Korunní princ jí nabídne poslední šanci: Svobodu výměnou za velkou oběť. Musí ho reprezentovat v turnaji, kde se proti sobě postaví 24 šampionů, těch nejlepších vrahů a zlodějů z celé země. Bude to boj na život a na smrt. Pokud zvítězí, bude volná. Ovšem její soupeři umírají nejen při soubojích, ale i za tajemných okolností – Celaena teď o svůj život bojuje nejen s nimi, ale i s něčím tajemným a děsivým, co se skrývá v pozadí.


5/5 Není snad třeba víc dodávat! Prostě série Skleněného trůnu a já jsem z prvního dílu byla nadšená... Už teď se těším na mé další pokračování v téhle sérii.

Přečteno 5 knih ⇾ 1668 stran.
Přišly mi 3 balíčky, ale knih k recenzi tady mám ještě požehnaně :-)
Já jsem se svým čtecím únorem naprosto spokojená.

Přeji vám krásný den.
S. ♥

10 komentářů:

  1. Päť prečítaných kníh je naozaj slušný počet :-) Zaujala ma kniha Mrtvý klíč, vyzerá pútavo. A teší ma, že sa ti páčil Trón zo skla, celá séria je super, ja akutálne čakám na štvorku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrtvý klíč si určitě přečti, já jsem byla nadšená a každému ho jen doporučuji :-D
      Jéé, já než se ke čtvrtému dílu dostanu, tak už budou pomalu Vánoce :-D

      Vymazat
  2. Pěkné shrnutí, jelikož u toho zvládáš i školu, tak klobouk dolů. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Ty zase chodíš do práce ;-) Ale je fat, že teď se mi nějak nahrnula povinná četba :-D

      Vymazat
  3. Pěkné shrnutí :) Skleněný trůn mě také láká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :-) Určitě se na něj podívej! Maasová vážně psát umí ;-)

      Vymazat
  4. Tý brďo, pěkná hromádka knížek. Klobouk dolů.

    OdpovědětVymazat
  5. Jen díky tobě jsem si objednala Mrtvý klíč :D Moc pěkné knihy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš, jakou jsi mi udělala radost :-D Jsem ráda, že Tě recenze a moje doporučení přimělo si ji pořídit :-)

      Vymazat

Díky za Tvůj komentář :-)