čtvrtek 30. června 2016

Rozbalovačka!!!

Ještě jednou krásný den! :-)

Dnes mi přišel balíček z Knihy DOBROVSKÝ . 







Anotace:Před třiceti lety policejní náčelník Edward Shank dopadl a zastřelil nejproslulejšího sériového vraha v historii Seattlu: Řezníka z Beacon Hill. Nyní, ve věku osmdesáti let, přenechává svůj viktoriánský dům vnuku Mattovi, nadanému kuchaři.
Během rekonstrukce, kterou Matt v domě provádí, dojde k hrůznému objevu. Matt se musí rozhodnout, zda bude ignorovat děsivé tajemství, půjde na policii či zda vezme věci do vlastních rukou. Minulost jeho rodiny si ale vybírá svou daň i na něm a on sám se začíná zneklidňujícím způsobem měnit.
Jeho přítelkyně Sam věří, že její matka byla zavražděna Řezníkem, třebaže k její smrti došlo dva roky poté, co Edward Shank vraha zastřelil. Sam nicméně její pátrání přivádí stále blíž k pravdě… a také rovnou k Mattovu hroznému tajemství.


Na knihu jsem velmi zvědavá, protože anotace mě více než zaujala! Byla jsem ráda, že jsem tuto knihu dostala k recenzi a nemůžu se dočkat, až se pustím do čtení! :-)

3 komentáře:

Díky za Tvůj komentář :-)