středa 10. srpna 2016

Unboxing - srpen 2016/4

Krásný středeční večer!

          Dnes tady pro vás mám jednu rozbalovačku! Přišel mi recenzní výtisk od nakladatelství MOBA 
 Jakou knihu jsem si tento měsíc vybrala?
Pojďme se podívat!





Kapitán Karel Krol vyšetřuje hromadnou vraždu skupiny mladých rebelantských malířek, které si říkají Wild graffiti. Jak tento masakr souvisí s incidentem, jenž se odehrál na česko-rakouských hranicích před skoro čtyřiceti lety? Následují další vraždy spojené s namalovanými extravagantními obrazy…


Máte někdo zkušenost s tímto autorem?
Doufám, že jsem si vybrala dobře. ;-)

2 komentáře:

  1. Také by mi měla tato kniha přijít, tak jsem moc zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem hodně zvědavá, anotace byla lákavá. Hezké čtení :-)

      Vymazat

Díky za Tvůj komentář :-)