středa 31. srpna 2016

Unboxing! srpen 2016/6

Hezký srpnový večer!
Netušila jsem, že to v srpnu ještě stihnu...ALE!
Dnes mi přišel balíček od nakladatelství METAFORA...
Přišla mi kniha, na kterou se opravdu těším, protože knihy od této autorky jsou pro mne vždy jistotou skvělého čtení!
Kdo je tím autorem?
Jen se podívejte....







Anotace: Záhadný případ Evy Dallasové… nebezpečí číhá v minulosti.
Na počátku stojí krabice, adresovaná Evě. V ní najde zbraň, odznak, průkaz Amaryllis Coltraineové a vzkaz od vraha: MŮŽETE SI TY VĚCI NECHAT. MOŽNÁ CO NEVIDĚT POŠLU NĚKOMU JINÝMU VAŠE.
Coltraineová přišla do New Yorku z Atlanty, ale jako policistka sloužila už příliš dlouho, aby nevěděla, jak se v džungli velkoměsta ubránit. A přesto přišla o život. Někdo ji zabil její vlastní zbraní pár kroků od domova.
Pro Evu Dallasovou, poručíka Newyorské policie, to ale není jen další v řadě případů. Kromě toho, že zavražděná byla jednou z nich, policistkou, měla vážnou známost s Eviným kolegou a kamarádem patologem Morrisem. Plánovali spolu šťastnou budoucnost, ale tomu všemu učinil neznámý vrah konec.
Eva se se svou typickou tvrdohlavostí a vytrvalostí zakousne do případu. Pravda musí být odhalována po vrstvách, pěkně jedna po druhé. Vyptává se parťáků a informátorů zavražděné kolegyně, jejích sousedů, zkrátka každého, kdo by mohl do věci vnést jasno. Evin manžel, miliardář Roarke, jehož majetky se neomezují jen na naši planetu, se mezitím pustí do pátrání v Atlantě. Oba je čeká překvapení. Zdá se, že vražda má cosi společného s Amaryllisinou bolestnou, temnou minulostí.
Evu to samozřejmě nezastraší. Naopak! Musí ten případ vyřešit, ať to stojí, co stojí. Je to slib. Závazek.


Anotace je zajímavá a já jsem zvědavá na další příběh o Evě Dallasové.
Nora mě nikdy nezklamala a nevěřím, že by tentokrát tomu bylo jinak. ;-)
Jaké máte zkušenosti VY s Norou Roberts, ať už s jejími milostnými romány nebo detektivkami právě pod pseudonymem J. D. Robb? 
Budu ráda, za každý komentář!
Hezké poslední chvíle srpna a hurá do září! :-)

5 komentářů:

  1. Vubec neznam autorku ani knihu.ale nevypada to vubec zle. Dekuju za tip
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Autorku vřele doporučuji! Její knihy jsou pro mne sázkou na jistotu a příběhy mají i smysl. :-)

      Vymazat
    2. Je napsnána v deníčku :D

      Vymazat
  2. Přeji hezké čtení. Autorku mám ráda. S Evou už jsem něco četla a jako od Nory Roberstsové mám ráda knihu Zkouška důvěry. ta mě bavila strašně moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. ;-) Noru máme s mamkou hodně rády, Zkouška důvěry byla hezká, výborná byla i Tajuplná žena. A poslední duchařská série byla výborná taktéž :-)

      Vymazat

Díky za Tvůj komentář :-)