středa 23. srpna 2017

Výsledky soutěže - Slyším Tě všude

Hezký středeční den!

Dnes jsem se konečně dostala k vyhlášení výherce soutěže, která probíhala u mě na blogu během minulého týdne.

Účast byla celkem slušná, ale i přes to, že otázky byly docela jednoduché, jsem musela několik soutěžících "vyškrtnout" za chybnou odpověď.

Moc vám všem chci poděkovat, za skvělé tipy na knihy a i doporučení, čemu se mám vyhnout a děkuji také za milé komentáře! Těch tipů bylo hodně, ale určitě se na vámi doporučované knížky nebo série podívám, protože knížek není  nikdy dost, no ne? :-)

Také bych chtěla ještě jednou poděkovat nakladatelství Metafora za poskytnutí této knihy do soutěže. Pokud jste nevyhráli a máte o knihu zájem, můžete si ji pořídit ZDE !!

Tak jdeme na to:


Výherce byl losován pomocí
random.org

Výhercem je Kačík! 

Výherci moc gratuluji, bude kontaktován e-mailem. Pokud se do 48 hodin neozve,
budu losovat dalšího výherce.

Ještě jednou vám moc a moc děkuji za účast a doufám, že se zúčastníte i další soutěže, která se v brzké době objeví. Tak mě sledujte ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Tvůj komentář :-)