úterý 4. října 2016

Unboxing - neunboxing :-)

A máme tady ten "správný" podzim... 

          Venku lije jako z konve a já si tak říkám, že by se snad v tyhle dny ani nemělo vycházet ven! No jen řekněte, kdo dneska vzal s radostí deštník do ruky a řekl si: "Jupí, prší, jdeme ven!"?? Možná tak, když bych se mohla vrátit do dětských let, kdy jsem si na nohy obula holinky, na bundu navlékla pláštěnku a pelášila jsem skákat do kaluží... :-)
          Takže teď jen tak sedím, dívám se na ti pošmourno a těším se na další letní dny, kdy se nebudu muset otravovat s deštníkem v ruce. ;-) Ale aspoň maličko jsem si ten dnešní den zpříjemnila dobrou snídaní a krásným citátem na sáčku od čaje :-D

           Mám tady ale pro vás i něco jiného, než mé stěžování si na propršený den. :-D Ráda bych se vám pochlubila se svými novými knižními úlovky. Trošku jsem provětrala peněženku a udělala jsem si radost třemi kousky. A abych tak řekla, je to taková všehochuť.

Co přibylo v mé knihovně? Hurá na to!

Jako první tady mám dvě knihy z bux.cz

 Říká se, že všechny rodiny mají svá tajemství. Dobře ukrytá tajemství…
Co se však stane, když se všechny naráz jednoho dne nezadržitelně vynoří na světlo denní? A přesně to se stane manželům Adamovi a Beth a jejich devatenáctileté dceři Meg. Rodina žije navenek spokojený život, dokud Adamova náhodná nevěra – Servírka, jaké klišé! – nespustí sled událostí s neodvratnými důsledky. A jak plánovat budoucnost, když se celá minulost v jednom okamžiku zničehonic převrátí naruby?

První kniha mého výběru.. Anotace je skvělá, no a ta obálka?? Nemám slov! Láska na první pohled. :-)



Druhá kniha je od mé oblíbené autorky, nemohla chybět ve "sbírce"! Takže je to pro mne spíš taková sázka na jistotu, ale styl Nory Roberts mě nikdy nezklame!

Shelby přišla o manžela a vzápětí i o všechny iluze…Ten okouzlující Richard, který ji hýčkal jako princeznu, jí zanechal obrovské dluhy. Když pak otevře jeho bankovní schránku, zjistí ke svému úžasu, že její manžel nezemřel. On totiž vůbec neexistoval.



A jako třetí přírůstek tady mám dlouho očekávanou knihu. Knihu, kterou už mnozí z vás četli a ohlasy na ní jsou celkem dobré. Já jsem si ji koupila z nostalgie, abych se na chvíli vrátila v čase do...





Ano, abych se mohla vrátit v čase do Bradavic.. :-)

Harry Potter And The Cursed Child, chystaná divadelní hra Jacka Thornea založená na novém příběhu J. K. Rowlingové, Johna Tiffanyho a Jacka Thornea, je prvním oficiálním potterovským příběhem na divadelních prknech. Odehrává se devatenáct let po posledním příběhu ze série o Harrym Potterovi. Světová premiéra je naplánována na 30. července 2016 a proběhne v londýnském West Endu.
Harry Potter to nikdy neměl snadné a teď, jako přepracovaný zaměstnanec Ministerstva kouzel, manžel a otec tří školáků, to má ještě těžší. Potýká se s minulostí, která nechce zůstat tam, kam patří, a jeho nejmladší syn Albus se mezitím musí prát s tíhou rodinného dědictví, o které nikdy nestál. Minulost a současnost se čím dál hrozivěji prolínají a otec i syn zjišťují nepříjemnou pravdu: temnota někdy vyvěrá z nečekaných míst.



Tak co říkáte na můj výběr? :-)
Četl jste někdo tyto knihy nebo nějakou z nich?
Budu ráda za každý komentář.
Mějte se krásně! :-)

12 komentářů:

  1. Já mám náhodou podzim ráda! Mám ráda kapky deště (pokud nezapomenu deštník doma), mám ráda huňaté svetry, ve kterých je tak akorát, mám ráda, zalézt pod peřinu, jenom proto, že můžu :)) A taky mám ráda propršené rána v kavárnách, to taky jo :D

    Jinak - zaujala mě ta první kniha, mám pocit, že už jsem o ní někde, něco slyšela, tak si ji budu muset taky přečíst :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně podzim nevadí, když neprší a nemusím do školy :-D Raději bych dnes zůstala v peřinách a četla si. :-)
      O Ty, já a ti druzí jsem hodně četla, zaujala mě a prostě jsem ji musela mít :-)
      Díky za komentář :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné přírůstky :) Náš pejsek taky dneska koukal, že ho jako nutím vylézt do deště :)) Jsem zvědavá, jak se ti bude líbit Ty, já a ti druzí. Docela po ní taky koukám. A obálku má úžasnou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Šárko :-) Naše potvoro pro jistotu ani čumáček ven nevystrčila :-D Už se nemůžu dočkat, až se pustím do čtení!

      Vymazat
  3. Krásnou kousky, ještě stále nevím, jestli Harry ano, nebo ne :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :-) Za mě Harry jednoznačně ano! I kdyby to nebylo to pravé ořechové, tak prostě nesmí chybět! :-)

      Vymazat
  4. Krásný článek, jako vždy ! :-)
    Super knihy, Ty, já a ti druzí ti vyloženě závidím :-).
    A ať se líbí HP ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Míšo! :-) Klidně Ti pak knihu půjčím. :-)

      Vymazat
  5. Taky se mi vůbec nechtělo v tom dešti vycházet, jak mně už chybí léto. :D Jinak zajímavé kousky, chystám se na Harryho a Ty, já a ti druzí mají krásnou obálku. Ať se knihy líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :-) Já už pomalu ale jistě odpočítávám dny do dalších teplých dní:-D

      Vymazat
  6. Krásné přírůstky! :) Na knihu Ty, já a ti druzí se také chystám a Harry mi už leží doma a čeká na čtení :)
    Ať se knížky líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, na knihu se vážně těším, ale musí počkat, až budu mít čas mezi recenzním čtením. ;-) Harryho co nevidět přečtu, musím si jen najít jeden volný den! :-)

      Vymazat

Díky za Tvůj komentář :-)