středa 30. listopadu 2016

Unboxing! listopad 2016/4

Krásný středeční den vám všem!

          Právě se probírám všemi úkoly a resty, které musím dohnat a opšt se mi potvrdilo, že prokrastinace se nevyplácí! :-D Teď mám před sebou plno předtermínů zkoušek, dopisování seminárních prací, psaní odborné recenze a do toho recenzní výtisky, kterým bych se samozřejmě věnovala ze všeho nejraději. :-)
          Dnes mi odpadla výuka, ale naše vyučující si vymyslela tolik úkolů, že mám pocit, že se zbláznila! Tak třeba - v rámci Vaší kreativity vymyslete báseň, napište fejeton, motivační dopis a odborný životopis! :-D Básnička a fejeton, tak to bych měla splněné... Ale co s tím motivačním dopisem a odborným životopisem? Vždy, když jsem se o něco podobného pokoušela, tak z toho nevyšlo nic dostatečně "reprezentativního", tedy podle představ podle paní doktorky Černé! :-D




          Zpět ale k tématu tohoto článku! Spolupráce s Knihy Dobrovský mě baví a vyhovuje mi. Paní Tesařová mi skvěle vychází vstříc a ani jí nevadí má nerozhodnost a vždy mi skvěle poradí s výběrem knihy! Tak jako tentokrát... Po zamilovaných knížkách a retellingu mi vybrala knihu, ze které mrazí již při čtení anotace!





C. L. Taylor - Nehoda

Anotace: Zavírat oči před vlastní minulostí je spolehlivý způsob, jak si zatemnit budoucnost.Sue Jacksonová setrvávala dlouhá léta v domnění, že má dokonalou rodinu. Z omylu ji vyvede tragická událost: její dospívající dcera Charlotta vědomě vstoupí před jedoucí autobus. Dívka skončí v kómatu a její matka pochopí, že až doposud zavírala oči před temnou realitou. A že je načase, aby té realitě začala čelit.Sue se snaží zjistit, co dceru přimělo k tak zoufalému činu. Probírá se detaily Charlottina života, noří se stále hlouběji do dívčina soukromí... a pak v jejím deníku narazí na děsivý záznam.Teprve po jeho přečtení se Sue opravdu ocitá v pekle. Z lidí, které měla dříve ráda, se postupně stávají nepřátelé, kterým nedůvěřuje. A ona sama v sobě sbírá odhodlání, aby se dokázala vrátit do vlastní minulosti, kterou v sobě dávno pohřbila. Tolik na ty dávné hrůzy chtěla zapomenout!Zapomenout ale nemůže. Nesmí. Protože pokud chce své dceři pomoci, musí z paměti vylovit všechny přízraky z minulosti. Jedině tak zjistí, odkud Charlottě hrozí největší nebezpečí. A možná dokonce zjistí, že největším nebezpečím je pro svou dceru ona sama...


Četl jste někdo tuhle knihu?
Nebo knihu od autorky?

Anebo máte někdo podobné problémy jako já a nestíháte? :-D
Zkouškové se totiž kvapem blíží...

Mějte krásný den!

8 komentářů:

  1. Nehoda na mě taky čeká, tak snad se nám bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anotace je víc, než lákavá, takže pevně věřím, že se líbit bude. ;-)

      Vymazat
  2. Nehoda vypadá hodně lákavě. Tak ať se líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný přírůstek :) Od autorky jsem četla Lež a byla jsem spokojená :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Anotace mě dostala a byla jsem ráda, že mi paní Tesařová vyšla vstříc ;-)

      Vymazat
  4. Nečetla, ale knížka vypadá hodně lákavě :-) Tak ať se líbí :-))

    OdpovědětVymazat

Díky za Tvůj komentář :-)